Senin, 23 November 2015

Rawatan Mudah Untuk Worms - Belajar Bagaimana Merawat Diri Untuk Worms usus

Rawatan Mudah Untuk Worms - Belajar Bagaimana Merawat Diri Untuk Worms usus

Dunia kita penuh dengan parasit yang tidak terhitung; terdapat beribu-ribu-ribu parasit yang kita tahu dan mungkin lebih banyak yang kita telah tidak ditemui lagi. Parasit ini dan cacing boleh mencuri pemakanan kita dan menjadikan kita sangat sakit.

Ia bukan topik yang orang-orang seperti berbincang dengan bebas, tetapi ia mesti dibawa ke perhatian semua orang yang cacing adalah lebih lazim daripada kita ingin berfikir.

Rawatan mudah untuk cacing mungkin wujud untuk anda, walaupun badan semua orang bertindak balas berbeza terhadap rawatan yang berbeza herba, ubat-ubatan homeopati, dan juga ubat-ubatan preskripsi. Tidak ada satu penawar semua, dan apa yang bekerja untuk orang lain tidak boleh bekerja untuk anda. Anda mungkin perlu melakukan Percubaan sedikit sehingga anda memukul pada rawatan yang benar-benar membunuh cacing dan membersihkan kamu dengan teliti.

Cacing usus datang dalam pelbagai bentuk dan saiz, ada yang boleh dilihat, namun ada yang tidak kelihatan sama sekali. Jadi, ia sudah pasti mungkin bahawa anda boleh mempunyai cacing dan tidak menyedari ia - satu cadangan yang menakutkan. Jika anda percaya bahawa anda mempunyai melihat masalah cacing untuk tanda-tanda ini - aduan pencernaan yang tidak akan hilang dan tidak keletihan dijelaskan dan misteri yang tidak terhenti tidak kira berapa banyak anda makan.

Cacing pita, pinworms, cacing cangkuk, cacing pipih, cacing gelang, dan apa-apa adalah contoh cacing usus yang biasa dijumpai di dalam manusia.

Jika anda mempunyai cacing, ini buggers sedikit yang mencuri pemakanan anda; mereka akan meninggalkan badan anda dengan kekurangan pemakanan utama dan berpotensi anemia, jika anda membiarkan mereka. Jadi, ia adalah sangat penting bahawa anda menangani keadaan yang betul. Tidak ada yang mengancam nyawa bahaya, semestinya, tetapi mereka akan membuat anda merasa sangat sakit - dan anda mungkin merasa loya dan muntah. Bukan kewujudan menyeronokkan, anda hampir tidak akan mempunyai kehidupan lebih sama sekali.

Mengambil hati walaupun, terdapat beberapa ubat-ubat herba yang sangat berkesan dan rawatan homeopati yang boleh anda berikan pusaran untuk harfiah beberapa sen, dan rawatan ini adalah berkesan sebagai ubat dalam banyak, banyak keadaan, yang bermaksud tidak perjalanan memalukan dan mahal untuk doktor. Woo-hoo!

Satu yang sangat kuat, murah dan sangat baik ubat cacing usus menggunakan bawang putih, sama ada dengan memakannya mentah, semakin jika dari berwarna, atau dengan menggunakan pil bawang putih. Jika anda tidak mahu bau seperti satu ulas besar bawang putih sepanjang hari kemudian mendapatkan pil mungkin taruhan terbaik. Tetapi, ubat cacing ini tidak berfungsi untuk semua orang.

Tidak takut walaupun, terdapat banyak ubat-ubat lain yang mudah untuk cacing - seperti cranberry.

Ya, kranberi kecil mempunyai ciri-ciri anti-parasit yang sangat kuat, seperti yang dilakukan oleh bunga cengkih, dan halba, dan biji labu. Black walnut badan mungkin yang paling terkenal dari semua, ia adalah sangat kuat dan sering disyorkan untuk mengambil semasa membersihkan usus untuk membunuh dan mengeluarkan cacing dan parasit dari sistem.

Melakukan membersihkan menyeluruh sistem usus dengan colonics, enema, air flush garam, teh khas, makanan tambahan serat, selama berpuasa atau mengurangkan pengambilan makanan amat disyorkan untuk mereka yang mahukan rawatan cacing lengkap. Dan jika ini tidak berfungsi, maka anda boleh sentiasa cuba preskripsi doktor. Terdapat banyak pilihan, jadi jangan berlengah rawatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar