Senin, 23 November 2015

Bisul - Cari Home Pemulihan yang berkesan untuk menghilangkan Ia

Bisul - Cari Home Pemulihan yang berkesan untuk menghilangkan Ia

Mendidih adalah ketulan merah yang penuh dengan nanah. Kerana ia sangat menyakitkan dan tidak menyenangkan, jadi anda ingin untuk menghilangkan secepat mungkin. Oleh itu, saya ingin mendedahkan 11 remedi rumah yang berkesan untuk menangani mendidih.

Alu sekumpulan puncak Silverweed sehingga anda mendapat pes. Balut pes kain kapas atau pandangannya dan meletakkannya di atas mendidih seperti kompres. Akibatnya, rebus matang lebih cepat dan nanah dilepaskan dengan mudah.
Parut 2 daun kubis kepala dan campuran mereka dengan putih telur. Letakkan tampal pada bisul dan ikat pandangannya di sekelilingnya. Ubat yang boleh digunakan untuk merawat luka terbakar, membarah luka dan kudis, juga.
Ambil segar daun burdock lebih besar dan meletakkan mereka pada mendidih. Anda boleh membakar daun dengan air mendidih, juga. Herba ini mempunyai ciri-ciri bakteria.
Alu sekumpulan puncak Woodruff dan meletakkan tampal pada bisul sebagai kompres. Pes merupakan ubat yang baik dalam kes letusan.
Campurkan 2 sudu besar puncak teh paya dengan 5 sudu besar minyak biji bunga matahari. Kebenaran untuk minuman selama 12 jam. Memohon paya minyak perahan teh mendidih. Selain itu, minyak menyembuhkan bahagian kulit yang terjejas akibat ekzema dan kulat penyakit. Anda boleh menggunakannya untuk melawan gout, lebam dan radang dingin, juga.
Alu daun Linden dan tunas. Letakkan tampal pada mendidih. Ia adalah ubat penahan sakit yang besar. Selain itu, anda boleh menggunakan pes untuk melegakan kesakitan yang disebabkan oleh luka dan lebam. Campurkan satu sudu Linden meninggalkan jus dengan satu sudu madu dan makan campuran sebelum makan untuk mengelakkan bengkak lagi mendidih.
Campurkan kuantiti yang sama akar dandelion dan akar burdock. Tanamkan satu sudu herba dengan segelas air dan rebus berwarna. Minum satu perempat daripada segelas merebus 3 kali sehari sebelum makan. Anda perlu minum bahagian baki berwarna sebelum tidur.
Campurkan hiasan jus houseplant Kalanchoe dengan air agak panas (bahagian 1: 3). Sapukan campuran sehingga mendidih. Memampatkan mengurangkan keradangan dan menyembuhkan luka.
Potong sehelai daun aloe dan meletakkan berlendir, daging melekat pada mendidih.
Sapukan birch-tar mendidih dan lampirkan plaster kepadanya. Birch tar boleh dibeli di kedai ubat.
Campurkan serbuk curcuma dengan air untuk mendapatkan pes. Memohon kepada mendidih. Ia akan menyembuhkan bisul dan berhenti gatal-gatal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar