Senin, 23 November 2015

Hentikan peluh berlebihan - Melakukannya jalan yang lurus

Hentikan peluh berlebihan - Melakukannya jalan yang lurus

Peluh berlebihan adalah satu keadaan yang melumpuhkan sosial sebaik sahaja ia dialami oleh seseorang. Terdapat benar-benar keadaan di mana orang berpeluh sehingga ia seolah-olah mereka sedang mandi di peluh mereka sendiri. Ini jenis senario benar-benar tidak kelihatan semua yang banyak menarik, bukan? Sesetengah orang yang jijik dan grossed oleh penglihatan ini menjadi kurang ajar dan tidak menyenangkan kepada orang-orang yang mengalami keadaan ini. Ini adalah kali apabila mempunyai keadaan ini adalah seperti mempunyai sumpahan. Ia adalah apabila orang lain mengejek anda. Dalam masa-masa seperti ini, anda mahu mengecut di tempat duduk anda dan hanya hilang sama sekali.

Sebenarnya ada banyak kaedah yang berbeza dan ubat bagaimana untuk menghentikan peluh berlebihan. Terdapat kedua-dua cara semula jadi dan buatan. Untuk mengetahui apa ini, anda tidak perlu mencari jauh. Terdapat banyak laman web di web yang menawarkan tips atau penyelesaian untuk peluh berlebihan. Semua anda perlu lakukan adalah hanya menaip kata kunci dan tekan enter. Kemudian anda mempunyai penyelesaian untuk merawat masalah berpeluh anda.

Ia adalah satu fakta yang diketahui bahawa mengambil setiap hari pancuran membantu menjaga bau badan yang jauh, tetapi melakukan dua kali akan membuat anda merasa segar sepanjang hari. Menggunakan antiperspirant selepas anda mandi adalah penting. Penggunaan antiperspirants adalah salah satu penyelesaian yang paling popular untuk mengurangkan berpeluh. Antiperspirants datang dalam bentuk semburan, serbuk, krim, dan losyen. Ini bukan produk biasa walaupun. Oleh kerana bahan aktif di dalam produk-produk ini, yang merupakan aluminium klorida, ini ditetapkan oleh doktor. Jika ubat-ubatan ini mudah masih tidak menyelesaikan masalah anda, maka ia adalah masa untuk meneruskan ke ubat yang lebih kuat, atau lebih berkesan.

Dengan mempunyai pengubahsuaian tertentu dalam gaya hidup anda, anda juga boleh mengurangkan berpeluh. Sebagai contoh, dengan makan makanan yang sihat seperti buah-buahan dan sayur-sayuran, dan mengelakkan makanan yang merangsang badan untuk berpeluh melalui peningkatan kadar metabolik, maka anda boleh berkesan mengurangkan peluh. Bagi mereka yang gemuk, ia adalah satu kemestian bahawa anda kehilangan berat badan. Telah diketahui bahawa orang-orang yang mempunyai berat badan berlebihan cenderung berpeluh lebih.

Oleh kerana teknologi moden dan ciptaan hari ini, orang telah datang dengan lebih banyak dan lebih banyak cara untuk menghentikan peluh berlebihan untuk yang baik. Pada masa lalu, Botox telah digunakan semata-mata untuk mencegah kedutan dan untuk menjaga orang yang mencari yang lebih muda. Suntikan Botox adalah semata-mata untuk berkerut, kulit kendur. Kini, anda boleh mempunyai suntikan Botox untuk menyelesaikan masalah berpeluh anda. Fungsi Botox dalam menghentikan peluh adalah sama kerana ia untuk kedutan. Ia mengebaskan dan melumpuhkan saraf, dengan itu menghalang pengaliran impuls saraf yang merangsang badan untuk berpeluh.

Yang terakhir adalah pembedahan kerana ia mempunyai banyak risiko yang terlibat. Sebelum mengambil langkah terakhir, bercakap ia keluar dengan doktor anda terlebih dahulu. Beliau / dia boleh membantu anda mengenal pasti risiko dan membantu anda memahami manfaat selain memastikan diketahui kesan sampingan yang mungkin. Pembedahan, seperti pembedahan ETS, walaupun tetap dan ia menghentikan peluh berlebihan, ia mempunyai kesan selepas juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar