Senin, 23 November 2015

Kelenjar demam Cure - Pendekatan Asli

Kelenjar demam Cure - Pendekatan Asli

Ramai doktor akan memberitahu anda bahawa tidak ada ubat demam kelenjar. Selain ubat-ubatan konvensional yang hanya menutup gejala, masyarakat perubatan mempunyai sedikit boleh tawarkan.

Mujurlah terapi semula jadi yang menunjukkan janji besar dalam memerangi virus ini jahat. Penawar demam kelenjar berkesan perlu meningkatkan imuniti, membersihkan hati dan membaiki adrenal habis. Mari kita melihat bagaimana ini boleh dilakukan:

Boost Kekebalan
Pelbagai vitamin, mineral dan herba boleh digunakan untuk meningkatkan sistem imun dan melawan jangkitan. Nutrien yang paling popular yang digunakan sebagai ubat demam kelenjar adalah vitamin C, zink, selenium dan beta karotena. Herba dengan aktiviti anti-virus termasuk Echinacea, astragalus dan ekstrak daun zaitun.

Pembersihan Hati
Hati ini sering disasarkan oleh virus Epstein Barr menyebabkan gejala seperti kurang selera makan, loya, sakit kepala dan kelesuan. A membersihkan hati lembut adalah penawar demam kelenjar penting kerana ia membersihkan badan daripada toksin dan mikrob. Herba yang membersihkan dan melindungi hati termasuk dandelion, articok dan milk thistle.

Banyak tonik hati juga termasuk metabolisers lemak seperti methionine, choline dan inositol. Nutrien ini memecahkan lemak dalam hati dan membantu menghapuskan dari badan.

Jelas sekali air yang tulen adalah penting bagi pembersihan hati yang optimum. Matlamat untuk 8-10 gelas sehari. Sila mengelakkan alkohol, kopi, bahan pengawet, pewarna dan makanan yang diproses, manakala anda adalah pembersihan hati.

Membaiki adrenal
Ia sering tekanan yang mencetuskan jangkitan seperti demam kelenjar. Untuk memastikan ubat demam kelenjar tetap, banyak rehat dan tidur adalah penting. Nutrien seperti kompleks B dan magnesium boleh membantu membaiki adrenal. Teknik seperti yoga, meditasi, mendengar muzik atau kualiti menghabiskan masa dengan rakan dan keluarga boleh mengurangkan tahap tekanan anda dan membantu pemulihan anda.

Jika anda atau orang yang dikasihi mengalami jangkitan jahat ini, maka penawar kelenjar semulajadi boleh menjadi jawapan anda telah cari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar